Adaptační kurz 6.C

Třída 6.C ze ZŠ Žitomířská se zúčastnila adaptačního kurzu, který se konal v Harrachově v penzionu Sunski. V úterý 19. 9. měli “Citronci” (tak si  třída 6.C říká) sraz v 7:30, odjezd autobusu byl v 8:00 od hlavní budovy. Když Citronci dojeli do Harrachova, přivítali je jejich tři animátoři a pak měli tak hodinu na vybalení a poté byl oběd. Po obědě byl polední klid a pak si každý půjčil koloběžku a na 4 hodiny jsme vyjeli poznávat Harrachov.

Druhý den měli Citronci budíček v 7:30 a rozcvičku v 7:45. Po rozcvičce jsme se nasnídali a po snídani jeli zase na koloběžkách na prohlídku do muzea skla a nejstarší fungující sklárny . Když Citronkům skončila prohlídka, jeli zpět na penzion, ale delší cestou, aby poznali další části Harrachova. Na oběd měli polévku a maso na čínský způsob. Pak byl polední klid a po poledním klidu šli Citronci na pěší výlet na Čertovu horu. Byl to těžký výlet, ale užili jsme si to a cestou dolů si i zahoubařili.

Třetí den ráno byla zase rozcvička, snídaně a pak se šlo do hornickeho muzea. Po prohlídce muzea šli Citronci do hornického dolu, kde byla vážně zima. Po prohlídce dolu jsme šli k  Mumlavským vodopádům. Cestou zpátky jsme šli naučnou lesní stezkou, kde jsme se dozvěděli zajímavosti o životě lišek. Po poledním klidu nás čekal orientační běh, kterého se všichni trochu báli, hlavně holky. Vylosovali jsme si dvojice a běželo se. V cíli jsme odevzdali odpovědi na otázky, které jsme museli cestou zodpovědět, a dostali jsme jízdenku na bobovou dráhu. Pak jsme se mohli vrátit na penzion a navečer šli hrát minigolf s osmnácti jamkami. K večeři jsme měli hamburgery, které jsme si sami vyrobili, a palačinky.

Poslední den, v pátek 22. 9., Citronci vstávali v 7:45 a měli si sbalit a jít na snídani. Pak bylo poslední bodování úklidu a to bylo o tom, kdo bude mít hezky uklizený pokoj, tak dostane zmrzlinu. Samozřejmě ji dostali vsichni. Pak už jsme šli čekat na autobus a dojeli v pořádku do Českého Brodu.

autorky: Tereza Plšková a Emča Frantíková, 6.C, ZŠ Žitomířská

inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.